Masterclass: Zo bouw je jouw brand story
Over deze cursus
Het fundament onder elk sterk merk is een goede brand story. Een verhaal waarmee je in alle scherpte duidelijk maakt wie je bent, wat je doet, waarom je dat doet en voor wie je dat doet.
Lukt dat? Dan heb je niet alleen een onmisbaar strategisch document om met al je collega’s en partners vanuit één solide vertrekpunt te werken. Je hebt ook een overtuigend verhaal voor de buitenwereld. Een verhaal dat leidt tot volgers, klanten en fans.
Na de online masterclass weet je hoe je een scherpe brand story in elkaar zet en kun je aan de hand van een bouwplan en voorbeelden zelf aan de slag.
Leerdoelen
Hoe je een goede structuur neerzet voor een overtuigende brand story
Hoe je je unieke geschiedenis én toekomst daarin verwerkt
Hoe je een brand story laat barsten van eigenheid
Hoe je precies de juiste mensen aanspreekt, zonder je puurheid te verliezen
Hoe je alles wat je te vertellen hebt weet te vatten in één overtuigend verhaal
Inhoud
- De slides - en daarmee dus je bouwplan
- De voorbeelden van de brand stories
- Het Grote Jeukboek
- Mijn e-book ‘Hoe je meer creativiteit en eigenzinnigheid in je teksten stopt’
Doelgroep
- Voor iedereen die snapt wat de kracht is van een goede brand story
- Voor iedereen die klanten en partners aan boord wil halen met no sweat
- Voor iedereen die is uitgekeken op dertien-in-een-dozijn trainingen
Inhoud
1 Lessen1h 10m
Zo bouw je jouw brand story
Het fundament onder elk sterk merk is een goede brand story. Een verhaal waarmee je in alle scherpte duidelijk maakt wie je bent, wat je doet, waarom je dat doet en voor wie je dat doet.
Lukt dat? Dan heb je niet alleen een onmisbaar strategisch document om met al je collega’s en partners vanuit één solide vertrekpunt te werken. Je hebt ook een overtuigend verhaal voor de buitenwereld. Een verhaal dat leidt tot volgers, klanten en fans.
Na de online masterclass weet je hoe je een scherpe brand story in elkaar zet en kun je aan de hand van een bouwplan en voorbeelden zelf aan de slag.