Masterclass: Zo bouw je jouw brand story

Instructeur Tim Daalderop bij Bluelance
Tim Daalderop
Laatst bijgewerkt op juli 22, 2023
0 personen hebben deze cursus gevolgd

Over deze cursus

Het fundament onder elk sterk merk is een goede brand story. Een verhaal waarmee je in alle scherpte duidelijk maakt wie je bent, wat je doet, waarom je dat doet en voor wie je dat doet.

Lukt dat? Dan heb je niet alleen een onmisbaar strategisch document om met al je collega’s en partners vanuit één solide vertrekpunt te werken. Je hebt ook een overtuigend verhaal voor de buitenwereld. Een verhaal dat leidt tot volgers, klanten en fans.

Na de online masterclass weet je hoe je een scherpe brand story in elkaar zet en kun je aan de hand van een bouwplan en voorbeelden zelf aan de slag.

Leerdoelen

Hoe je een goede structuur neerzet voor een overtuigende brand story
Hoe je je unieke geschiedenis én toekomst daarin verwerkt
Hoe je een brand story laat barsten van eigenheid
Hoe je precies de juiste mensen aanspreekt, zonder je puurheid te verliezen
Hoe je alles wat je te vertellen hebt weet te vatten in één overtuigend verhaal

Inhoud

  • De slides - en daarmee dus je bouwplan
  • De voorbeelden van de brand stories
  • Het Grote Jeukboek
  • Mijn e-book ‘Hoe je meer creativiteit en eigenzinnigheid in je teksten stopt’

Doelgroep

  • Voor iedereen die snapt wat de kracht is van een goede brand story
  • Voor iedereen die klanten en partners aan boord wil halen met no sweat
  • Voor iedereen die is uitgekeken op dertien-in-een-dozijn trainingen

Inhoud

1 Lessen1h 10m

Zo bouw je jouw brand story

Het fundament onder elk sterk merk is een goede brand story. Een verhaal waarmee je in alle scherpte duidelijk maakt wie je bent, wat je doet, waarom je dat doet en voor wie je dat doet. Lukt dat? Dan heb je niet alleen een onmisbaar strategisch document om met al je collega’s en partners vanuit één solide vertrekpunt te werken. Je hebt ook een overtuigend verhaal voor de buitenwereld. Een verhaal dat leidt tot volgers, klanten en fans. Na de online masterclass weet je hoe je een scherpe brand story in elkaar zet en kun je aan de hand van een bouwplan en voorbeelden zelf aan de slag.
Masterclass01:00:00

Instructeur:

Tim Daalderop

0/5
1 Cursus
0 Reviews
0 Studenten
Meer informatie

Laat een review achter

 40,00

Moeilijkheidsgraad
Gemiddeld
Duur 1.2 Uur
Aantal lessen
1 les
Taal
Nederlands

Inhoud

  • De slides - en daarmee dus je bouwplan
  • De voorbeelden van de brand stories
  • Het Grote Jeukboek
  • Mijn e-book ‘Hoe je meer creativiteit en eigenzinnigheid in je teksten stopt’